19/03/2024
شرایط مهاجرت به فنلاند

شرایط مهاجرت به فنلاند 2021

شرایط مهاجرت به فنلاند 2021

فنلاند در منطقه اسکاندیناوی و در شمال اروپا قرار داردو این روز ها مهاجرت به این کشور خیلی باب شده است. ما در این مقاله در مورد روش های و شرایط مهاجرت به فنلاند توضیح می دهیم.

شرایط مهاجرت به فنلاند

شرایط مهاجرت به فنلاند

روش های مهاجرت به فنلاند چیست؟

اولین کاری که باید انجام بدهید تحقیق در مورد روش های مهاجرت و دریافت اقامت فنلاند می باشد. برخی از این روش ها باعث می شود که شما اقامت دائم دریافت کنید و یا اقامت موقت بگیرید.

  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل

برای تحصیل در فنلاند شما باید اقامت تحصیلی آن کشور را دریافت کنید. باید اخذ پذیرش دانشگاه یا موسسه آموزشی داشته باشید. یا درخواست اقامت تحصیلی را به سفارت فنلاند بفرستید. سپس هویت خودتان را در سفارت اثبات کنید و نتیجه پذیرش را دریافت کنید.

برای اینکه همه چیز در مورد مهاجرت تحصیلی را بخوانید به این مقاله مراجعه کنید.

مهاجرت به فنلاند از طریق کار

شما قبل از اینکه وارد این کشور شوید باید مجوز کار و اقامت کاری فنلاند را دریافت کرده باشید. یافتن شغل و عقد قرارداد با کارفرمای فنلاند و ارسال درخواست اینترنتی یا کاغذی و اثبات هویت خودتان در سفارت فنلاند، پردازش اطلاعات توسط دفتر توسعه و اشتغال فنالند و اداره نهاجرت فنلاند. دریافت نتیجه پذیرش.

مهاجرت به فنلاند از طریق ازدواج

ازدواج در کشور فنلاند به دو صورت مدنی و یا مذهبی صورت می‌گیرد. در صورتی که با یک شهروند فلاندی ازدواج کنید؛ می‌توانید به اقامت دائم فنلاند برسید. طبق قانون برای اخذ اقامت از این طریق باید یکی از 3 شرایط زیر را داشته‌باشید:

  • دو سال است که با شهروند فنلاندی ازدواج کرده‌اید.
  • دو سال است که رابطه‌ی ازدواج مانند با شهروند فنلاندی داشته‌اید.
  • در نتیجه ارتباط با یک شهروند فنلاندی صاحب فرزند مشترک شده‌اید.
همه چیز در مورد مهاجرت به فنلاند

همه چیز در مورد مهاجرت به فنلاند

مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه‌گذاری

فنلاند فضای خوبی برای مهاجرت سرمایه‌گذاری دارد. همچنین امکان اخذ اقامت‌دائم از این طریق زیاد است؛ البته بودجه شما روی این فرآیند تاثیر خواهد‌داشت. اگر از تمکن مالی مناسب برخوردار باشید یا بتوانید یک کسب و کار راه‌اندازی کنید، می‌توانید ویزای کسب و کار و سرمایه‌گذاری دریافت کرده و به این ترتیب به فنلاند مهاجرت کنید.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *