19/03/2024
اخذ ویزای استرالیا از شیراز

اخذ ویزای استرالیا از شیراز

برای این که بتوانید بهترین و سریع ترین راه های اخذ ویزای استرالیا از شیراز را مشاهده کنید و در سریعترین زمان پاسپورت استرالیا را دریافت کنید به سراغ جدول زیر از سایت نیک هجرت بروید و از دفاتر معتبری که درج کرده ایم مشاوره دریافت نمایید.

اخذ ویزای استرالیا از شیراز

ردیفنامآدرسشماره تماس
1موسسه حقوقی مهاجرتی لوتوسشیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 7، ساختمان صبا، طبقه 4، واحد 207132344127
09120694745
2موسسه دنیای فردا فارس مهاجرشیراز، بلوار ستارخان، جنب شیراز مال، ساختمان زاگرس09126431123
3گردشگران شهر رازشیراز، حد فاصل چهار راه چنچنه و فلکه گاز، پلاک 2009170906505
4موسسه بازرگانی روماکشیراز، معالی آباد، ساختمان ایران07136354000
4موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتیشیراز ،عفیف آباد، نبش کوچه 607191009797
07136292420
5موسسه حقوقی و‌ مهاجرتی میردامادشیراز، بلوار چمران، هتل بزرگ چمران07191009294

بهترین روش مهاجرت به استرالیا از شیراز چیست؟

یکی از کشور های مورد علاقه ایرانیان مهاجرت به استرالیا می باشد. استرالیا یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی را در اختیار دارد. این کشور 42 دانشگاه دارد که 7 مورد از آن‌ها در رنکینگ های جهانی QS و ARWU در سال 2021 رتبه‌های زیر 100 دارند!

این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای دانشگاه‌ها و تحصیلات آکادمیک در این کشور است. بسیاری از دانشجویان ایرانی هم دانشگاه‌های استرالیا را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند. برای اطلاع از تمامی قوانین مهاجرت با یکی از دفاتر مهاجرتی شیراز وقت مشاوره بگیرید تا از تمامی قوانین مهاجرت به استرالیا اطلاع کسب کنید.

ویزای توریستی یا گردشگری استرالیا از شیراز چگونه امکان پذیر است؟

استرالیا یازدهمین کشور در صنعت گردشگری کشوری جهان محسوب می‌شود و این به معنای جذابیت این کشور و امکانات فراهم شده برای گردشگران است. البته اخذ ویزای توریستی استرالیا به افرادی که قصد گشت‌وگذار در این کشور را دارند محدود نمی‌شود؛ دیدار از اقوام و آشنایان یا شرکت در رویدادهای تجاری و سمینارها و مواردی مشابه نیز از دیگر اهداف اخذ این ویزا است.

این ویزای استرالیا موقتی است و به اخذ اقامت استرالیا در این کشور منجر نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین چالش‌های این ویزا مجاب کردن افسر پرونده در خصوص هدف اخذ این ویزا است.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا از شیراز چگونه است؟

موقعیت جغرافیایی استراتژیک، روابط دوستانه با سایر کشورها و رشد اقتصادی استرالیا به صورت متوالی در ۲۷ سال گذشته، از مهم‌ترین عوامل جذابیت سرمایه‌گذاری در این کشور به شمار می‌روند.

دولت استرالیا در راستای رشد هر چه بیشتر این کشور، برای مهاجرانی که قصد سرمایه‌گذاری در استرالیا را دارند تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته است؛ به طوریکه ویزای سرمایه‌گذاری به بهترین و سریع‌‌ترین روش برای اخذ اقامت استرالیا  و مهاجرت به استرالیا تبدیل شده است.

برای مشاهده نحوه اخذ ویزای اتریش به لینک درج شده مراجعه کنید.

انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا عبارتند از:

  • ویزای ۱۸۸ استرالیا برای اقامت ۴ ساله
  • ویزای ۸۸۸ استرالیا برای اقامت دائم
  • ویزای ۱۳۲ استرالیا برای اقامت دائم

به طور معمول، ویزای کارآفرینی که یکی از زیرگروه‌های ویزای ۱۸۸ استرالیا است، بهترین روش برای سرمایه گذاری در این کشور محسوب می‌شود. از مهم‌ترین شرایط اخذ این ویزا، سرمایه‌گذاری حداقل ۲۰۰ هزار دلار در استرالیا است. البته سن، اثبات کارفرمایی شما در کشور مبدا، میزان دارایی‌ و گردش مالی نیز برای اخذ این ویزا بسیار اهمیت دارند.

با داشتن ویزای کارآفرینی می‌توانید وارد استرالیا شوید و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید و پس از ورود به استرالیا، با فراهم کردن شرایط لازم برای اخذ ویزای ۸۸۸، به راحتی پس از ۴ سال اقامت دائم بگیرید.

بهترین روش مهاجرت به استرالیا

بهترین روش مهاجرت به استرالیا از شیراز

ویزای کار استرالیا چگونه است؟

دولت استرالیا سیاست‌های خود را در راستای جذب نیروهای متخصص تنظیم کرده و فرصت‌های شغلی و شرایط زندگی مناسبی برای این گروه از مهاجران فراهم کرده است. بد نیست بدانید که استرالیا در شمار دارندگان بالاترین درآمد سرانه در جهان محسوب می‌شود.

مهاجرت به استرالیا از طریق کار و تخصص یکی از متداول‌ترین راه‌ها برای اخذ اقامت موقت و دائم است. دولت استرالیا هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می‌کند که بسیاری از مشاغل را شامل می‌شود.

ویزاهای کاری این کشور به دو نوع موقت و دائم تقسیم می‌شوند:

ویزاهای کاری اقامت موقت

  • ویزای ۴۰۰ استرالیا
  • ویزای ۴۷۶ استرالیا ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های خاص
  • ویزای ۴۸۵استرالیا ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های استرالیا
  • ویزای ۴۸۲ استرالیا با اسپانسر مناطق کم‌جمعیت و اسپانسر فامیلی

اگر از طرف یکی از سازمان‌های استرالیایی دعوت شده‌اید تا در فعالیتی مورد توجه دولت استرالیا شرکت کنید، می‌توانید اقامت ۳ ماهه این کشور را از طریق ویزای ۴۰۰ دریافت کنید.

فارغ‌التحصیلان رشته‌ی مهندسی از مؤسسات مورد تأیید استرالیا باشید می‌توانید از طریق ویزای ۴۷۶ اقامت ۱۸ ماهه بگیرید و پس از ورود به استرالیا، امتیازهای لازم برای اخذ اقامت دائم را دریافت کنید. اگر هم اخیرا از یک مؤسسه‌ی آموزشی استرالیایی فارغ‌التحصیل شده‌اید می‌توانید اقامت ۲ تا ۴ ساله را با ویزای ۴۸۵ دریافت کنید.

اگر هم به دنبال اخذ اقامت دائم هستید، می‌توانید روی ویزای ۴۹۱ هم حساب کنید. با داشتن این ویزا می‌توانید بعد از ۲ سال اقامت و کار در مناطق کم‌جمعیت استرالیا، برای اقامت دائم اقدام کنید.

ویزاهای کاری اقامت دائم

  • ویزای ۱۸۶ استرالیا با اسپانسر شغلی
  • ویزای ۱۸۷ استرالیابا حمایت کارفرما در مناطق «کم‌جمعیت»
  • ویزای ۱۸۹ استرالیا به صورت مستقل
  • ویزای ۱۹۰ استرالیا با اسپانسر ایالتی

برای اخذ تمامی ویزاهای کاری اقامت دائم، باید کمتر از ۴۵ سال داشته باشید و امتیازات لازم را کسب کنید. این امتیازات عمدتا مربوط به سن، تحصیلات، تسلط زبانی و سوابق کاری شما هستند. همچنین شغل شما باید مرتبط با تحصیلات تان باشد.

ویزای ۱۸۹ برای متقاضیانی است که می‌خواهند به صورت مستقل تمامی امتیازات لازم را کسب و ویزای کاری استرالیا را دریافت کنند. اگر یکی از ایالت‌های استرالیا اسپانسر شما شود، می‌توانید از طریق ویزای ۱۹۰ اقدام کنید.

برای اخذ ویزای ۱۸۶، باید یک کارفرمای مورد تأیید اداره مهاجرت استرالیا اسپانسر شما شود. اگر کارفرمایی که اسپانسر شما می‌شود در مناطق کم‌جمعیت استرالیا است، می‌توانید از طریق ویزای ۱۸۷ اقدام کنید. دولت استرالیا در راستای سیاست تمرکززدایی و توسعه مناطق خاص و کم‌جمعیت، از این ویزاها استقبال می‌کند.

مدارک مورد نیاز برای درخواست آنلاین و یا ایمیلی ویزای کار و تعطیلات استرالیا شامل موارد زیر می‌شود:

  1. اصل و کپی تائید‌شده پاسپورت
  2. 2 عکس پاسپورتی
  3. کپی مدرک زبان انگلیسی
  4. کپی آخرین مدرک تحصیلی
  5. نامه حمایت و تائید از دولت استرالیا
  6. فرم تکمیل‌شده 1028
  7. کپی حساب بانکی با حداقل موجودی معادل 5000 دلار استرالیا
  8. کپی و اصل بلیط رفت و برگشت هواپیما
  9. رسید پرداخت هزینه 485 دلاری ویزا

نحوه گرفتن ویزای تحصیلی استرالیا از شیراز

استرالیا در رتبه‌بندی محبوب ترین کشورها برای دانش‌آموزان و دانشجویان سومین گزینه است و از میان ۵۰ دانشگاه برتر دنیا ۵ دانشگاه متعلق به کشور استرالیا است. این کشور با بیش از ۲۲ هزار رشته و ۱۱۰۰ موسسه آموزشی معتبر سومین مقصد جذاب برای تحصیل در سراسر جهان محسوب می‌شود. علاوه بر این موارد، کیفیت بالای زندگی، فرهنگ مهاجرپذیری، فرصت‌‌های شغلی مناسب و سطح رفاه، استرالیا رابه بهترین انتخاب شما برای ادامه تحصیل تبدیل می‌کند.

دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند برای تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی از طریق این ویزا اقدام کنند. دولت استرالیا برای دانش‌اموزان زیر ۱۸ سال تدابیری در نظر گرفته است که بتوانند قیم خود راهمراه خود وارد خاک این کشور کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *