19/04/2024
مهاجرت به امارات

مهاجرت به امارات و بهترین روش مهاجرت به دبی

مهاجرت به امارات

امارات یکی از کشور های همسایه ما می باشد که خیلی از ایرانی ها حتی برای گردش نیز به آن سفر می کنند. در این کشور پیشرفته امروزی شما می توانید یک زندگی کاملا خوبی داشته باشید. در ادامه می خواهیم در مورد تمامی راه های مهاجرت به امارات و دبی را برای شما بازگو کنیم. برای این که بتوانید ویزای دبی را دریافت کنید بهتر است از قبل اطلاعات لازم را داشته باشید.

مهاجرت به دبی

مهاجرت به دبی

بهترین روش مهاجرت به دبی

قبل از مهاجرت به هر کشوری باید بدانید که آداب و رسوم آن کشور و افراد محلی آن جا چیست. آب و هوای آن کشور با شما سازگار می باشد و خیلی چیزاهای دیگر. در ادامه می خواهیم در مورد این موضوعات مختصری بپردازیم و هم چنین بهترین روش مهاجرت به دبی را برای شما بازگو کنیم. مهاجرت از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج و … می باشد. حال به این که اصلا امارات کجا هست بپردازیم.

امارات کجاست؟

اگر بخواهیم در مورد مساحت و موقعیت امارات بپردازیم باید بگوییم که امارات در خاورمیانه قرار دارد و از شمال و شمال غربی به خلیج فارس متصل می باشد. از دیگر سمت ها نیز به کشورهای عمان و عربستان، قطر همسایه می باشد. 7 منطقه شیخ نشین دارد که نام این مناطق ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، ام ‌القوین، رأس ‌الخیمه، فجیره می باشد. هر یک از این مناطق ویژگی های منحصر به فردی داشته و شرایط خاصی دارند. به دلیل داشتن همین مناطق هفتگانه شیخ نشین است که به این کشور امارات متحده عربی می گویند، چرا که واژه امارات به معنای شیخ نشین یا امیر نشین است و زمانی که این مناطق هفتگانه در کنار یکدیگر قرار بگیرند یک کشور متحد به وجود می آید.

زبان مردم شهر دبی و امارات عربی می باشد و زبان های انگلیسی، اردو، هندی و فارسی در این کشور کاربر زیادی دارد. مذهب و دین مردم امارات اسلام است که حدود 96 درصد مردم این کشور مسلمانند. 16 درصد مردم امارات شیعه، 80 درصد سنی و حدود 4 درصد دیگر پیرو سایر ادیان می باشند. در پی روایات تاریخی، دین اسلام توسط عمروعاص که از جانب پیامبر مامور شده بود به این کشور آورده شده است.

بهترین روش های اقامت امارات چیست؟

زمانی که می خواهید به این کشور مهاجرت کنید باید در نظر داشته باشید که کدام یکی از گزینه ها مناسب شما می باشد تا بتوانید بهترین راه مهاجرت را داشته باشید.در ادامه می خواهیم در مورد تمامی روش های دریافت اقامت دائم امارات می پردازیم.

مهاجرت به امارات برای کار

یکی از راه های دریافت اقامت دائم امارات و دبی مهاجرت کاری می باشد. به این دلیل که نرخ بیکاری این کشور پایین می باشد تقاضا برای در امارات و مخصوصا دبی بالا می باشد. برای کار در امارات شما می توانید با دریافت یک پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما یا شرکت در امارات به این کشور سفر کنید. باید حتما مجوز اقامت امارات را داشته باشید تا زمانی که یک حساب بانکی باز کنید یا ملک و ماشین اجاره کنید باید مجوز خودتان را ارائه بدهید.

کارفرمای شما مسئولیت ارسال کلیه مدارک مربوطه را که شامل فرم درخواست کار، اصل و کپی گذرنامه شخص متقاضی، چند قطعه عکس، مجوز اشتغال صادر شده توسط وزارت کار و سایر مدارک مربوطه است را، عهده دار می باشد. مهمترین کارهایی که باید برای دریافت اقامت دبی، اقدام کنید معاینه بهداشتی، درخواست اجازه کار، دریافت ویزای کاری امارات، ارائه گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار می باشد.

اعتبار و ارزش پاسپورت عمان چقدر است؟ برای اطلاعات بیشتر به لینک درج شده از نیک هجرت مراجعه کنید.

مهاجرت به امارات

مهاجرت تحصیلی به امارات

امارات فقط در صنعت و تجارت پیشرفت نکرده است بلکه سطح آموزشی این کشور از مهدکودک تا دانشگاه ها موقعیت بسیار خوی دارد. متقاضیان ویزای تحصیلی می توانند با دریافت پذیریش از دانشگاه مورد نظرشان برای مهاجرت تحصیلی اقدام کنند. برای تحصیل در امارات باید به زبان انگلیس و عربی تسلط داشته باشید. هزینه مدارس ابتدایی بین 20,000 AED (5,446 دلار) تا 28,000 AED (7,624 دلار) در مدارس بین المللی است، هزینه های دبیرستان های معتبر بین المللی حتی ممکن است بیشتر باشد و از 40,000 AED (10,982 دلار) تا 90,000 AED (24,506 دلار) متغیر است.

ویزای دانشجویی براییک سال ارائه می شود، در یک زمان، با اثبات رسمی ادامه تحصیل صادر شده از موسسه آموزش عالی مربوطه در امارات متحده عربی که دانشجو اخذ می کند، برای مدت مشابه قابل تمدید است. ویزای دانشجویی در امارات می تواند توسط والدینی که در امارات اقامت دارند یا یکی از دانشگاه ها یا کالج های معتبر امارات تأمین شود. درخواست ویزا از طریق مقامات ویزا توسط اداره کل امور اقامت و امور اتباع خارجی مربوطه در امارات انجام می شود.

مهاجرت به امارت از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به امارات از طریق ازدواج
مهاجرت به امارات از طریق تولد
کشور امارات برای زندگی
اخذ تابعیت و اقامت دائم امارات

شرایط مهاجرت به هند چگونه است؟ برای اطلاعات بیشتر به صفحه لینک شده مراجعه کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *