29/03/2024
تور چین از شیراز

تور چین از شیراز

تور چین از شیراز

بهترین برگزار کننده تور چین از شیراز کیست؟ هزینه گرفتن تور چین چیست؟چین، این کشور باستانی که در تمام دنیا شناخته شده است این روزها در بسته ی سفر هر جهانگردی قرار دارد. دیوار چین که زبانزد خاص و عام است، و اقتصادچین که بازار جهانی را قبضه کرده است. البته این کشور نقاط دیدنی بسیار زیبایی دارد که مسافرت به این کشور را ارزشمند می کند.

تور چین از شیراز

سفر به چین

دریافت ویزای چین از شیراز

برای سفر به چین مهم ترین امر، تمکن مالی می باشد. هرچه پول شما بیشتر باشد درصد موفقیت شما در رفتن به چین بیشتر است.
مسئولان چینی نیز متمول ترین فرد را انتخاب می نمایند.
همچنین باید مدارک شناسایی خود را تکمیل نموده و به آژانس تحویل دهید. البته واضح است که باید پاسپورت خود را نیز به آژانس تحویل دهید. پاسپورت شما باید 6ماه تاریخ تمدید داشته باشد.همچنین دو قطعه عکس 3در4 نیز لازم است. البته ویزای چین تا 90 روز اعتبار دارد.

بهترین زمان سفر به چین

بهترین زمان سفر به چین فصل های بهار و تابستان است زیرا چین در زمستان هوای بسیار سردی دارد که ممکن است این سرما پاییز را هم شامل گردد.

رزرو بلیط چین از شیراز

برای رزرو بلیط باید با مدارک لازم و پاسپورت به آژانس های هواپیمایی مراجعه کرده و برای روز و ساعت معین که معمولا شاید یک ماه به طول انجامد بلیط کشور چین را رزرو کنید. برای این که بتوانید بلیت هواپیما برای چین رزرو کنید باید به سراغ آژانس های هوایی از شیراز بروید.

تور چین از شیراز

تور چین از شیراز

هزینه سفر به چین از شیراز چقدر است؟

همانطور که پیشتر گفتیم این هزینه شامل هزینه ی ویزا و پول بلیط رفت و بر گشت می باشد که در بالا به آن اشاره کردیم.
ویزای چین شامل سه نو
ع می باشد که عبارتند از: عادی، فوری و خیلی فوری و هزینه ی این سه نوع ویزا به ترتیب عبارتند از110 و 130 و 150 دلار. البته قیمت بلیط سفر نیز به این قیمت ها افزوده می شود.

اگر می خواهید دیدنی های دبی را ببینید همین حالا به صفحه تور دبی از شیراز بروید و آژانس مسافرتی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بهترین هتل های چین

  • هتل 5ستاره ی پکن
  • هتل گرند میلنیوم بیجینگ
  • هتل پرزیدنتال بیجینگ
  • هتل شانگری لاکری
  • هتل واندا ویستا بیجینگ
  • هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ

تور چین از شیراز

مکان های گردشگری چین

این کشور افسانه ای گنجینه ای از آثار تاریخی و تجاری و تفریحی را در خود جای داده که گفتن آن از شماره خارج است.با سفر به چین، رویاهای افسانه ای شما که در فیلم های تاریخی چینی دیده اید تحقق پیدا می کند. بنابراین حجم عظیمی از جهانگردان به این کشور سفر می کنند تا جاذبه های گردشگری آن را ببینند.عکس های زیبایی از نقاط گردشگری چین را به همراه توضیحات مربوطه در اینترنت مشاهده خواهید کرد و برای رفتن به این کشور، تصمیم خواهید گرفت.همچنین ممکن است بخواهید اطلاعات کاملی از تور مالزی از شیراز به دست بیاورید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *